Передплата на "Пирятинські вісті" продовжується!
 
Пошук по сайту

Меню

Останні новини

Коментарі

Вкажіть, будь-ласка, відповідно до яких Правил благоустрою (номер, дата) і яку д...

Есть у каждой женщины
Памятная дата —
В этот день ты сыну
Ж...

можно детали? Если удобно обратитесь по номеру 0662364128

Уважаемые, коммунальщики! У Вас будни, а нам каждый день праздник! Употребляя в ...

це завдяки мало розумному крадію вдалося закрити справу! інакше кажучи ні на що ...

Загружаем курсы валют от minfin.com.ua

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Наталія ДЕДЯЄВА: Спочатку до сімейного лікаря, далі – до вузькопрофільного

Реформа галузі охорони здоров’я, що розпочалася в Україні цього року, на даний момент впевнено крокує коридорами лікарень, поліклінічних відділень, Центрів первинної медичної допомоги. Зміни відбуваються у багатьох моментах і наразі важко сказати – позитивні вони чи ні. Серед змін, зокрема, наступна: пацієнтам поліклінічного відділення ЦРЛ відтепер доводиться стикатися з деякими нововведеннями: з будь-якими скаргами на здоров’я спочатку варто звертатися до сімейного лікаря, який проведе первинний огляд і зорієнтує, до якого спеціаліста слід звертатися далі. Детальніше про це нашим читачам розповідає завідуюча поліклінічним відділенням ЦРЛ Наталія ДЕДЯЄВА.
- Наталіє Григорівно, поясніть нашим читачам, як, відповідно до розподілу повноважень та зобов’язань між первинною та вторинною галузями медичної допомоги, повинен поводитися пацієнт поліклінічного відділення, до якого лікаря звертатися першочергово.
- Почну з того, що передусім, як це було і раніше, хворий повинен звертатися в реєстратуру Центру первинної медичної допомоги. Вона, які і раніше, знаходиться навпроти входу у приміщення поліклініки. Працівники реєстратури мають направити пацієнта до сімейного лікаря, який обслуговує дільницю, відповідно до місця проживання.
Сімейний лікар, у свою чергу, проводить первинне обстеження хворого, направляє його на флюорографію, на онкоогляд і після цього приймає рішення про доцільність направлення хворого до вузькопрофільного спеціаліста – окуліста, невропатолога, дерматолога, хірурга тощо. Якщо лікар вважає за потрібне направити хворого до такого спеціаліста, він видає йому на руки направлення. З цим направленням хворий має звернутися у кабінет №37, де знаходиться реєстратура так званої «вторинки». Звісно, на даний час ця реєстратура досить примітивна, знаходиться у непристосованому приміщенні, там працює людина за сумісництвом. Якщо пацієнт звертається вперше, там виписується амбулаторна карта, якщо звернення повторне, – картка вже є, тому її просто видають на руки. З цією картою хворий відвідує всіх «вузьких» спеціалістів, до яких направив сімейний лікар. Наголошую: у реєстратурі «вторинки» оформлюється та видається нова картка, а картка, яка була у людини у попередні роки, залишається в реєстратурі ЦПМД. Після того, як хворий побував у вузькопрофільного спеціаліста, йому на руки видається консультативний висновок, з яким він знову ж таки йде до сімейного лікаря, котрий, у свою чергу, лікує хворого відповідно до рекомендацій вузького спеціаліста чи направляє в разі потреби на додаткове обстеження.
- Така схема діє у всіх випадках звернення до поліклініки, чи є якісь винятки?
- Якщо хворий звертається з гострим болем, переломом, травмою, такий хворий має право безпосередньо звернутися до «вузького» спеціаліста і йому нададуть невідкладну допомогу.
Людмила ВОЛИК.
Фото автора

Джерело:

Поділитися:

Категорія: Пирятинські вісті | Додав: Ред (12.05.2017) | Автор:

Переглядів: 62 | Коментарі: 0 | Рейтинг: 0.0/0 |

Всього коментарів: 0

Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
 
Розробка дизайна — СтудіяWebus