Передплата на "Пирятинські вісті" продовжується!
 
Пошук по сайту

Меню

Останні новини

Коментарі

Вкажіть, будь-ласка, відповідно до яких Правил благоустрою (номер, дата) і яку д...

Есть у каждой женщины
Памятная дата —
В этот день ты сыну
Ж...

можно детали? Если удобно обратитесь по номеру 0662364128

Уважаемые, коммунальщики! У Вас будни, а нам каждый день праздник! Употребляя в ...

це завдяки мало розумному крадію вдалося закрити справу! інакше кажучи ні на що ...

Загружаем курсы валют от minfin.com.ua

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Що робити, коли не працює радіо?

Житель Пирятина Іван Петрович зателефонував до редакції, стурбований тим, що в його домівці «замовкло» дротове радіо.
Він повідомив, що і раніше бували перебої в радіоефірі. На його усні звернення керівник місцевого відділення не відреагувала.
Чому так сталося, ми запитали у начальника СЛД №2 м. Пирятин 331 м. Лубни ПАТ «Укртелеком» Наталії БЕРЕГОВОЇ:
- На сьогодні ми не маємо повноважень реагувати на такі звернення, про що неодноразово пояснювали тим, хто до нас звертається. Кожному абоненту щомісячно надходять платіжки, в яких вказаний номер телефону Центру обслуговування споживачів - 0 800 506 575. Він абсолютно безкоштовний як для дзвінків з мобільного, так і зі стаціонарного телефону. Саме за цим телефоном приймаються заявки на перевірку зв’язку чи налагодження радіо. Вже 5 років наше місцеве відділення ПАТ «Укртелеком» не займається ремонтом. Тому просимо абонентів з таких питань звертатися за вказаним номером.

Джерело:

Поділитися:

Категорія: Пирятинські вісті | Додав: Ред (17.03.2017) | Автор:

Переглядів: 21 | Коментарі: 0 | Рейтинг: 0.0/0 |

Всього коментарів: 0

Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
 
Розробка дизайна — СтудіяWebus